Sevgibicer 35+3 suan çok sıkıştırıyor artık doğsun istiyorum. Meryem ana otu yapan varmı ? Hurma yiyorum tiksinmeye başladım. Ananas yiyorum arada . Yürüyüş zaten var çünkü hala çalışıyorum . Gece uykusuzum sabah 5de uyanıp işe geliyorum çok yorgunum artık
Esma006 Sevgibicer duydum baya işe yaramış ama alıp şuan evine koyuyorlar hastaneye varınca o sancı açılma vs beklenirken bı kaba su koyup Meryem Ana otunu koyuyorlar o açıldıkça annede de açılma oluyor tam açılınca çocuk da doğmuş oluyor evinize alın dursun yakınlaşır belki doğum
Huzurluanne05 Sevgibicer evet işe yarıyor inanç meselesi birazda ben ikinci oğlum da yaptırdım çok şükür dogukum kolay geçti
elaedafam Sevgibicer ben yaptım inanın hamileliğimin başından beri inanıyorum yatışım yapildi 1 cm ile ot tam açıldı 3 cm de kaldım taburcu oldum
Paptyaannesi Sevgibicer dogumumda hastanede tanıştığım bir kız vardı o da öyle meryem ana otu ile dogumum kolay oldu dedi