Ameliyatta hiç korkacak bir şey yok, ama sonrası… şu an doğum yapalı 15 saat falan oldu her şey yolunda ilerliyor ama canımdan can gitti. Çok zorlandım olan bir süreç kimseyi korkutmak istemem ama ben ufacık iğneden korkan vee kan aldırsam bayılan bir insanım yani anlıyacağınız acı eşiğim aşırı düşük ondan sebep korktum normal dopumdan ama çok zorlandım