Ya çarşamba gününden beri yoğun şekilde sancılarım var nefesim kesiliyor bazen ama su falan gelmedi. Dünden beri akıntım çok fazla sancılar en son 06.31
06.40
06.47
06.53 böyle geldi bebek hareketleri çok sert ne yapmalıyım evde sancı çekmeye devam etmeli miyim