Mrclngr internette araştırdım biraz regl ağrısının biraz daha ağır hali.(acı eşiğinize de bağlı biraz. dayanıyorum diyorsanız ilk sancıları hissetmemeniz normal) Yavaş yavaş bele vuran bir ağrıdan bahsediliyor. İç çamaşırının lastığının değdiği kısma pelvik bölge deniyormuş orada olan baskı ağrı sızı doğum belirtisiymiş. Bir de kasılma olayı var. O da karnın bir anda sertleşiyor bebek hareketli de olabilir hareketsiz de. Kramp giriyor gibi bir acı hissediyormuşuZ. Bir de en önemlisi düzenli aralıklarla geliyor olması