Mariam1 mylittlebaby_ canm bence yapma boşuna stres olursun cikmiyiabilir bı kaç gün daha bekle ben düzensiz regl oyiorum 6 ayidir 2 gün once olmam lazımdı düzeldi düşündüm regl 4 gün var dun kan verdin negatif olsada çıkma ihtimali az herkes ayine değil