habibenurr 23+6 hafta hamileyim göğsümden sıvı geldi çok küçük şekilde de lekeli gelmiş normal mi? Sabah doktoruma yazacağım ama bilgisi olan varsa acil beni rahatlatır mı tedirgin oldum erken doğum riski falan demişler
tanhc habibenurr çok normal bende de erken haftalarda gelmişti. doktorum da normal dedi korkmayın. sadece göğsünü elleme sıkma uyarma demişti. şimdi 34. haftadayım gelmeye devam ediyor ama bir sorun yaşamadım. hiiç korkmayın yani vücudun vermiş olduğu bir reaksiyon gibi düşünün sma kesinlikle uyarmayın o zaman tehlikeli
BenimBalBidigim habibenurr Korkma sakin ol canım ❤️ Benimde geldi sarımsı bir sıvı gibi atlete hatta tişörte geçmişti .. Sütyen desteksiz geniş rahatından tak derim 🥰
habibenurr tanhc ya çook teşekkür ederim çevremdekiler doğumdan önce karşılaşmışlar böyle durumla bende korktum ilk gebeliğim yok ellemiyorum sütyen takmayı önermişler sizce?
tanhc habibenurr ya ben de okumuştum sıkı sütyen takılması iyi diye. hiç sütyen takmıyorsanız takın da takmadığımda artış olduğunu gördüm sanki ben de. yine toparlayıcı bir şey takın bence evde olsanız da. onun haricinde çok kasmaya gerek yok doktorum üstünde bile durmamıştı elleme konusu haricinde
habibenurr tanhc rahatladım biraz teşekkür ederim sadece siliyorum ellemiyorum🥹 Sabah doktorumla da görüşüp bende emin olayım iyi geceler biraz daha rahat uyuyacağım asla uyuyamamıştım araştırmaktan😔