Deniz88 Kızlar yerleşme kanaması uzun süren oldu mu önce pembe leke 5 gün sonra kahverengi lekeler şeklinde
Seda5892 Deniz88 kanama her zaman tehlikeli olabiliyor kahverengi kanamaya yine çok riskli bakılmayabiliyor ama kırmızı ise daha tehlikeli doktorunuzla görüşün mutlaka
gevezeyazar1 Deniz88 sen onu ihmal etme git bence acile ya da kendi doktoruna yerleşme kanaması diye umursamamazlık yapma benimde oldu hemde bi kaç kere hep düşük tehlikesi dendi iğne vuruldum progestan kullandım İhmal etme
Deniz88 Saratln 5. Hafta ama üzerine biraz fazla ve kırmızıya yaklaşan akıntı geldi sanırım riskli bi durum
Saratln Deniz88 canım doktora git progestan ve belkide iğne verecek. Bana iğnede verdi ama şuan kesildi gibi progestana devam edeceğim sadece. Yani ben kahverengi akıntım oldu dediğim zaman ooo o zaman senin düşük tehlikesi var diyelim dedi.. bence doktora görün acilen..
Deniz88 neslihan61 gevezeyazar1 Minikeller92 Nurcanmdlc kızlar doktora gittim gittiğimde kanamam durmuştu progestan verdi bi tane içtim sonra küçük pıhtı geldi acaba ilaçtan mıdır düşük mü uyku falan gelmiyor şuan Saratln Seda5892
neslihan61 Deniz88 Sen bence bi doktora git bence. Belki yatış verirler. Benimki kırmızı şekilde gelmişti sonrasında kahverengi pelte pelte gelmişti
Minikeller92 Deniz88 kanaman hemen kesildiyse bütük ihtimal içerde kalan pıhtı olarak düşmüştür düşük yapsan kanama devam eder yada belki başına gelen bir arkadaş yazar🙄
Tamam Deniz88 beta hcg tekrar bakmadılar mı, kaç çıktı?keşke bir muayene etselerdi.Kesenin durumunu,içerde kanama alanı olup olmadığını filan.Geçmiş olsun.
Seda5892 Minikeller92 bence kişiden kişiye değişiyor ben düşük yaptığımda ilk nokta kadar kan geldi sonra hastaneye gittik yatış yaptılar düşük diye yatarken de çok az leke leke geldi ertesi gün oldu özele gittim hemen doktor senin çok mu kanaman oldu dedi hayır dedim içerde çok şiddetli kanama var dedi o zaman bile kan yoktu bende 😓
Minikeller92 Seda5892 geçmiş olsun canım dediğim gibi benimkide çok farklı oldu bünyeye göre değişiyor demekki ama güzel düşünsün dua etsin inşallah güzel rahat uyusun arkadaşımız yarın gider içini rahatlatır 🙌🏻
Seda5892 Minikeller92 sağolasın canım sana da geçmiş olsun amin inşallah rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın
Deniz88 Tamam hayır bakmadılar sadece ultrasonla baktı ama olan gelince oldu sabah da yoğun geldi yine kaybetmiş olabilirim bilmiyorum😔