Oziii34
Benfe atlattım grip 17+3 şuan başım çok ağrıdı 3gün rapor verdi doktor ilaç vermediler bol bol meyve ye kemik sutuna çorba iç bir de ben masaj kremi kullandım bitkisel farmasinın at kestanesi kremini sürdüm baş ağrım gitti çok geçmiiş olsun 😇