Arkadaşlar akşam üstü de yazmıştım, katı beyaz sarımsı afedersiniz akıntım var diye. Baya yoğun geldi az önce de peçeteye. Pazartesi planlı sezaryenimiz var. Son kontrolüm dündü, bi sıkıntı yoktu çok şükür. Sizce sabahı bekleyip doktoruma öyle mi haber vereyim yoksa acile gideyim mi? İlk gebeliğim olduğu için bilemedim ve korktum açıkçası. Sancım da yok şu an