39+5 teyim..Ve yemekten önce başlayarak bebek karnımı delecek şekilde hareket ediyor ve su saat oldu hala devam ediyor…2. gebeliğim ilkinde boyle olmamıştı direk ılık ağrı girmisti…normal mi yoksa ağrı baslangicinda bu şekilde mi oluyor rahatsiz edici derecede tepmeliyor yaşayan var mı acaba