Abilikardesli
Şöyle oldu ben ikinciye doğum yapacağım zamandan bir kaç gün önce uyuza yakalandım ve tedavi olamadan doğum yaptığım için kısa zaman içinde bebeğime de geçmişti yenidoğan olduğu için herşeyi kullanamadık öyle olunca da aynı anda ailece tedavi olamadık sürekli tekrar içindeydik. İlk zamanlar eczane karışımı krem kullandık birde evde kullanılacak sprey karışımı da hazırlamıştı eczacı spreyinde etkisi oldu tabi. Koltuklara kapı kollarına beşiklere vs birçok yere sıkıyordum. Bir kaç aya bebeğimde büyümeye başlayınca doğru düzgün hep birlikte aynı ilacı kullanmaya başladık Wilkinson yani ancak bu şekilde tamamen kurtulduk. Ben garanti olsun diye tekrarladım açıkçası onca zaman çekince mahvolmuştuk hepimiz hatta bebeğimde kanlı egzamalar da oluşmuştu uyuzdan dolayı onun için ayrı tedavi uygulandı