gokcekocyigiit Babybebi 30 yaşındayım, 7.gebelik (3 kimyasal, 1 zorunlu kürtaj, 1 ölü doğum) 🥲 3,5 yaşında bir kızım var, kısmetse yine kızımız olacak, 36 olmak üzereyim, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🌸
Esmaaaaaaaaaaa Babybebi 30 yaşında ilk gebeliğim 🥰 çok bambaşka bir duyguymuş şuan 36+5 deyim son 1 aydır gebeliğimin tadını çıkarıyorum biraz sıkıntılı geçti ama ne kadar zor geçerse geçsin içimde büyüttüğüm bir aşk var ve konuştuğumda falan tepki vermesi çok bambaşka bir şey 🤍 sizin peki ?
Alya05 Babybebi 30 yaşındayım 2 kızım var Bir kalp durması (14 haftalıktı) kürtaj oldum Bir boş gebelik 8 haftalık kürtaj oldum Şuanda 6+2 gebelik var 🥰
Babybebi Esmaaaaaaaaaaa Allah kolaylaştırsın inşallah🤲🏻 ben 36 yaşındayım ve üçüncü çocuğum :) henüz cinsiyetini öğrenmedik ikinci çocuğum otizimli (oğlum)hepsinin yeri çok ayrı Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar versin inşallah🤲🏻💐
Glhayat_54 33 yaşındayım 8 yasında oğlum var.. Hamileliğim.. Tavsiyem cok ara vermeyin sıfırdan baslamakta cok zormuş 😊🙈 Yas gectikce sanırım hamilelikte zorlaşıo kendimi taşıyamıorm 🙈
sherife45 Glhayat_54 37 Yaşındayım 2 gebelik oğlum 14 yaşında 33 haftalık olduk sıfırdan başlamak var birde bilgiler taze değil hehe 14 yılda birçok şey değişmiş
Ceren007 Glhayat_54 merhaba ☺️alın benden de o kadar valla 32 yaş 2. Gebelik 7 yaşında kızım var . Çok ara verme diyenlere aşırı kızardım şimdi şapka çıkarıyorum önlerinde yine yeni baştan zor gelecek Rabbim yardımcımız olsun 🥰
nnisanannesiii Babybebi 27 yaşında ikinci gebeliğim 2 yaşında oğlum var birde kızım olacak inşallah 28+6 haftalık sağlıkla gelsinler bebişler❤️
Sonnentala nnisanannesiii hemen hemen aynıyız 26 yasindayim 9 aylık oğlum var 26+0 olduk ve kızım olucak isim buldun mu ben hala bulamadım
cerengeredeli Babybebi 25 yaşındayım ilk gebeligim 28. Haftadayim ☺️ kolay bir hamilelik geçiriyorum başından beri, ikimizde iyiyiz çok şükür, hareketlerini hissetmek bambaşka bir şeymiş 🥹 kucağıma almama azcik bir süre kaldı sabırsızlıkla bekliyorum ☺️🥹🥹
Yesimegece 28 yaşındayım 3. Gebeliğim ilk gebelikte 18. haftasında ölü doğum yaptım 6 ay sonra tekrar hamile kaldım.Çok şükür oğlumu saglık ile kucağıma aldim,şuan oğlum 10 aylık.. farkinda bile degildim hamileymişim 9 -10 haftalıkken tekrar hamile olduğumu öğrendim.. 16 Haftalık hamileyim 🌸
Manolya89 35 yaşındayım 2.gebeliğim 11 yaşında bir oğlum var yine oğlum olucak inşallah 20 haftalık olduk 🫶🏼 yarışmacı gebe arkadaşlara başarılar sağlıklı doğumlar diliyorum 😍🥳
baby_yalcin 30 yaşımdayım ilk gebeliğim 16+3 haftalık olduk🩷 11 gün sonra randevum var cinisyeti öğrenecez inşallah😻
1Anneadayiiii Babybebi 17 gün sonra 27 yaşıma gireceğim 12 gün sonra oğluşumu kucağıma alacağım 36+6 haftalığız ilk gebeliğim 2 sene önce bi düşüğüm oldu 4 senedir tedavi görüyorum 2 başarısız aşılama sonrası tüp bebek olarak bizi seçti oğluşumuz 🥹 Rabbim bu mübarek gecede isteyen bakabilecek olan herkese hayırlısıyla sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️ bana ve benim gibi hamile arkadaşlarıma da sağ salim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin güzel doğumlarımız olsun inşallah 🤲🏻🥰😍
Kbrrr002 Babybebi 28 yaşındayım bir düşügüm var bir ölü doğumum var 22 haftalık şuan 17+2 haftalık hamileyim bakalım rabbim büyük 🥹🥹🥹
Gizemfrt 25 yaşındayım ilk gebeliğim 29+1 olduk 🥰 oğluşumuz olacak hala ismine karar veremedik ve çok haraketli sizde durumlar nasıl 🤗🤗
Gulsena09 Babybebi 26 yasindayim suan bir dusuk yaptim suanda 4,5 aylik bi oglum var tekrardan 14 haftalik hamileyim suan bi kizim olucak insallah