hulya_1919 2.oğlum olacak ilki Metehan 2.sine mert düşünüyoruz ama seçenek olarak sormak istiyorum fikirlerinize açığım kızlar
Izmir3518 Kesinlikle Oğuz kaan Metehan ismini koyarken de denk gelmissinizdir belki Oğuz Kağan destanının baş karakteridir Metehan hemde söyleyiş olarak uyumlu kağan zor olacağı için kaan daha uyumlu olabilir
aylinpalaa hulya_1919 benim de büyük oğlumun adı Metehan 🥹 2 aya kardeşi doğacak onun da adı Cihangir olacak nasipse
melsaanne hulya_1919 benim oğlumun adı Mete ikinci bebeğimde erkek olsaydı Meriç ya da Milan istiyordum sizede fikir olsun 🥰
Girlmama hulya_1919 atahan olabilir ama benim oglum olsaydi emir, ılgaz, meriç, tuğberk, uygar, ulaş, doğukan bunlardan birini koyardim