Kızlar merhaba 34.haftada vücudum kaşınmaya başladı ve kırmızı kırmızı döküntüler oluştu ilk önce kolestazdan şüphelendik ve kan verdim çok şükür temiz çıktı benimki gebelik alerjisiymiş çok araştırdım hiçbir çözümü yokmuş sabahlara kadar deli gibi kaşındım uygulayıp rahatladigim birkaç yöntem söylemek istiyorum belki birilerine umut olur.
İlk önce bıttım sabunuyla tüm vücut güzelce köpükledim kendimi sonra iyice duruladım çıkar çıkmaz her yerime vazelin sürdüm peşine çok ince tabaka ectopix m olan merhemi sürdüm bu merhem kortizonlu o yüzden günde bir kere sürdüm gün gün rahatladım ve dokuntulerim soldu ayrıca ocakta benmari usulü hindistan cevizi yağı nane yağı zeytinyağ çörek otunu karıştırdım bir kavanoza koydum merhemi sürmediğim zamanlarda bu karışımı sürdüm ve gerçekten faydasını gördüm umarım sizlerde görürsünüz