Kızlar yaaa aslında bu benim 3.gebeliğim bunu mu soruyorsun demeyin şimdi ben normalde gebelik haftası hesaplamayı son adet tarihinin bittiği yani temizlendiğim günden itibaren sayıyorum doktorlara da aynı böyle söylüyorum diğer hamileliklerim de aynıydı sonra internette gezinirken kafama takıldı siz son adet tarihin başlangıç gününü mü bitiş gününü mü hesaplıyorsunuz benim yaptığım doğru demi 😃