Nimpheloss tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin ❤️ ilk doğumum sezaryen olduğu için bu da sezaryen oldu.şansıma ne baş ağrısı ne de bel ağrısı olmadı. Ali bey zaten küçücük kesmiş ve çok guzel dikmis inanamadim cunku ilk dikiş yerim oyle değildi sanki kasap dikmiş gibiydi.33 bin lira verdik pakete, ekstra bi odeme cikmadi.kapı ve oda süslemesi, misafirler için şerbet, kurabiye ikramı, çok guzel bir sepet icerisinde kolonya, anneye taç ve terlik, mustelanın tek kullanımlık tanıtım urunleri, bepantol pişik kremi vardı. Akşam olunca meyve tabağı ikramları vardı, surekli kahve ve su getirdiler odaya.Hastaneden ciktiktan sonrada anne ve bebek 2 muayene ucretsiz, isitme gorme testleri, tahliller ucretsiz. Kızım sarılık olduğu için iki güne bi hastaneye kontrole goturdum, 20 gün boyunca hepsi ucretsizdi. Hastane yonetiminden çok kez aradilar iyi miyiz bir sikayetimiz var mi diye, her gittiğimde guler yuzle karsiladilar. Temizliği yemeği odaları ve çalışanların tavırları otel gibiydi aynı. Bu zorlu süreçte çok güzeldi destekleri. Mastit oldum ilk hafta, kadın doğum aciline çıktım, giriş bile yaptırmadım,hemşirelerden biri bana bir saat cok guzel mastit masajı yapıp sütümü sağdı rahatlattı beni. Gerçekten herkese tavsiye ediyorum, banada burda açılan bi postta biri tavsiye etmişti, kim olduğunu hatırlamıyorum ama Allah razı olsun o kişiden 😀