seher3334 Ulturasona göre 5.5 haftalık hamileyim adet tarihine göre 7 haftalık hamileyim 3 gündür kanamam var progestan kullanıyorum Bugün doktorum düşük iğnesi yaptı Bebeğim inşallah benimle kalır bu durumu yaşayan var mı
06haziran seher3334 ben de en başından 12. Haftay kadar kanama lekelenme yaşamıştım sakin kalmaya çalışın bol sıvı tüketin sürekli uzanın ve ayaklarınız bi tık havada kalsın uzanırken ağır işlerden kaçının
nezzzi seher3334 çok geçmiş olsun ben de 9. Haftamda yaşamıştım progestan düzenli kullandım çok şükür atlattık. Moralini bozma gerekirse hiç iş yapmadan sadece yat uzan bol bol dinlen ayaklarını yüksek tut inşallah Allah bebişine kavuşturur 🌸
06haziran seher3334 kanamayı yoğun yaşadım ben iki gün hastanede yattım 5 ay riskliydim 5 ay boyunca kullandım progesteronu ama 12. Haftda geçmişti işte