zeyzeyneyney Merhaba tatlı anneler 🌸 Özel sektörde de babalık izninin 10 güne çıktığına dair haberler okudum ama teyit edebileceğim resmi bir kaynak bulamadım. Bu dönemde eşi özel sektör çalışanı olup doğum izni kullanan var mı ve kaç gün kullandılar ?
Nurbesteee zeyzeyneyney evet ama şu an yasalaşmadı henüz biz de bekliyoruz inşaAllah temmuza kadar yasalaşır faydalanırız şu an halâ 5 gün
Nurellaaaaaaa1212 zeyzeyneyney kızımda 3 gün vermişti izin biz yıllık izinle bir haftaya tamamlamıstık. İnsallah uzar
zeyzeyneyney Tubayo düzenlemeleri güya paylaşıyorlar instagramda falan ama doğruluk payı 0 :( Teşekkürler
zeyzeyneyney Nurbesteee benim de doğumun mayısın ikinci haftası. Bize yetişmez gibi o halde ama inşallah siz faydalanırsınız
Tubayo Htc03003 çalışma gününü haftasonu kapsıyorsa evet dahildir. Mesela haftada 6 gün çalışıp 1 gün izin yapan biriyse 5 gün doğum izni 1 günde haftalık izin toplan 6 gün olur
zeyzeyneyney Nurellaaaaaaa1212 inşallah bizim artık vakit geldi neredeyse haftaya doğumum olabilir. 5 gün kullanabilicek eşim