Kızlar o kadar kötüyüm ki o kadar korkuyorum ki..9 haftalık hamileyim.Bugün acile gittim viral enfeksiyon olmuşum serumlar takıldı eve geldim.Doktorum bu durumdan bebeğin etkilenmeyecegini söyledi ama ben internetten araştırdığim kadarıyla ilk tremasterde oluşan enfeksiyonlar bebeği de etkiliyormuş.Lütfen yardımcı olun benim gibi gebeliğin ilk zamanları enfeksiyon geçiren oldu mu çok korkuyorum