Ben de 23+6yım, sata göre 23 ağustos ama gelişiminden dolayı 13ü gibi duruyor, sezaryen olacak olsam bebeğin gelişim haftasına göre mi yoksa sata göre mi tarih alırım acaba bunu merak ediyorum biraz :) son 99 demeye az kaldı. Çoğu ihtiyaçları tamamladık bu hafta oda boyayıp mobilya kuracağız 2.trimester bitmeden halledelim istiyoruz. Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah :)