AcemiAnne19 evet her dakika giremiyorum normal değil mi? Bir soru sordum herkes üstüme geldi ve bir hayli gerildim forumu sürekli kullanan birisi de değilim bu postta böyle yazmanın kızılan bir şey olduğunu bilmiyordum öneri yazıyor diye yazdım ben de neye uğradığımı sasrdim. Şunu anlamıyorum güzelce uyarmak varken neden bu üslup sizin için demiyorum diğer hanımefendi için diyorum