Masal777 Hatice_ozbay umarım vardır benim de 2 gündür canm çok yanıyor göğüs hasasyet kasik ağrım belim çok arti 1 Mayıs’ta kan negatif ağrıya dayianamiorum
Masal777 Hatice_ozbay devlete randovu yok özel de herşeyi para değil ama hem pağali hemde delik deşik ediyorlar insanı ya para alacaklar ya
Hatice_ozbay Masal777 ben devlet hastanesine gittim devlet hiç düzgün bakmıyo ben hemileysem özle de doğum yapcam dedim eşime tamam dedi
Masal777 Hatice_ozbay doğum için zaten canm özel daha iyi tabiki ama şuan 1400 giriş parası vermek istemedim ayirca tahiler vs 3000 anca çıkarım vermek istemedim açıkçası
fatimeyi Cerensolmaz evet gittim, beta 27.1 çıktı🫠 daha çok erken ama 2 gün sonra yeniden kan vermem gerek. Sonuçda yükseliş olur umarım Amin🙏🏻
fatimeyi bella_xx regl belirtileri gibiydi (karın ağrısı, göğüs hassasiyyeti), bir tek sağ bacağımda ağrı oluyordu o bir belirti mi değil mi bilmiyorum🌸 ve 2 gün öncesine kadar aşırı sırtım ağrıyordu yogaya gittim sonra ağrı bi anda gitti