Hipp combiotic kullanıyorum en başından beri gaz yapmıyor yeni doğan iicin 30 cc veriliyor zaten. Kaç defa vereceğiniz mamanın arkasında yazıyor ama her Bebek farklı sizin bebişinize bağlı aslında açlık durumu ağlaması vs.göre bir sistem oluşturursunuz