Rukiss35 Kızlar biliyorsunuz tüp bebek tedavisi görüyorum yumurtalarım dün 14/10/12/15 mm civarlarındaydı kontrol randevum cumartesi günü ama şuan kasıklarım acayip derecede ağrıyor başına gelen var mı sizce sebebi nedir ?
mrp2023 Rukiss35 cok normal ağrılar malesef oluyor herkeste olmasada bazı kişilerde ekstra bi ağrı oluyormuş
elifbsraaa1 Rukiss35 Evet canım bende de olmuştu hormonal birşey 🥰 Örnek verecek olursak normalde 1-2 olgun yumurta üretecekken ilaçlar sayesinde 6-8 olgun yumurta üretebiliyoruz. Bu yüzden vücut daha fazla çalışır ve kasılmalar olması normaldir. 🥰❤️
mrp2023 Rukiss35 opu öncesi değilde opudan sonra ohss olmuştum ben ohss olduğumda yatakta sağımdan soluma bile dönemiyordum ağrıdan dayanılacak gibi bi ağrı değildi