kronikyorgun_23 Kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı 12+3 haftalık, doktor tahminim erkek dedi, burada da tahmin yapanlar erkek demişti @Elamomy @Eymenkuzusu @Sevda74 @Talentedmom tabi kesin demedi ama bugün ki güncel resmi atıyorum ☺️
Gofretinannesi kronikyorgun_23 ay ben görseydim kız derdim çünkü erkeklerin direk belli oluyo burda bulamadım
kronikyorgun_23 İki fotoyu da attım ben çok anlamıyorum ama tahminleri tutanlara attım bir son kez gözden geçirin diye 🤣 diğer gidişimde artık net söyler heralde değil mi
kronikyorgun_23 Eymenkuzusu sağol canım sen 7 haftalıkken de erkek demiştin sağlıkla gelsin inşallah 😍
kronikyorgun_23 Gofretinannesi belki bu verdiği fotoda net görünmüyorsa anlık bilemedim bende 🤣 ben zaten pek anlamıyorum da bu ultrason resimlerinden 🤣
kronikyorgun_23 Elamomy siz başta erkek demiştiniz ama inşallah öyledir ya 🤣 kendimi bi erkeğe hazırladım bugün de hoca erkek diyince 🤣