superstar_00 canfeda Ben de Tural hocanın takiplisiyim ilk doğumu onun hastasıyken yaptım o zaman Özel Bingöl hastanesindeydi.
canfeda superstar_00 ama doğumu kesinlikle bu hastanede düşünmüyorum doktor iyi ama cihazlar ve hastane kötü .
canfeda superstar_00 memleketime gidicem Antalya’da yapacağım inşallah . 2 hafta önceye kadar burda düşünüyordum fakat yok makina eski yok sistem böyle ohoo doktor iyi ama hastaneden cacık olmaz