Elif17
Oncelikle rabbim herkesin yuregine gonlune versin 12 haftalik hamileyim esim ve bende akdeniz anemisi oldugum icin doktorum yaptrmam gerektigini soyledi pazartesi gunu cvs yapıldı yanı bebekten doku alındı ikigun kasik agrim oldu ve doktorum 4 gün sadcr lavaboya gıdeceksın onun dısında kalkmayacksjn dedı çok fazla akıntım var acaba normalmı dusuk tehlıkesı gecmısmıdır bılgısı olan arkadaşlar varsa yardımcı olabılır mı