busraa9090 doktoruma yazdım yarın gidicem test verıcem gebelık kolestazınfan olabilir dedı karnım bacaklarım yırtıcak sekılde kasınıyor boyle bısey basına gelen varmı arkadaşslar
Nazsuuu busraa9090 muhtemelen gebelik kolestazi bende de vardı hastanede bile yatmıştm ama geçmedi doğumdan sonra geçiyor
Nrdnkrts busraa9090 kan değerlerinize bakılmalı safrayla alakalı da olabilir benim arkadaşım uyuz olmuştu bi mağazadan aldığı tişörtü yikamadan giydiği için inşallah öyle bisey değildir
Cimcime32 Geçmiş olsun , soğuk su ve bol bol nemlendirmek iyi geliyor diye duymuştum benimde 4. Haftada olmuştu gerçekten huzur kaçıran bir durum , Allahtan doğuma az kalmış dayanmaya çalışın
busraa9090 Dtgebe canım pupp olmusum ama cıldıye dermatit teshısı koydu suan aksamları bı alarset ıcıyorum on mg bırde extpmix krem
busraa9090 Dtgebe dusta katran sabunuyla yukan cok işe yarıyor ama tabı belli bi süre gece gene kuduz gibiyim