2 veya üzeri çocugu olup cinsiyeti farklı olmasına ragmen aynı belirtiler yaşayan varmı kızlar aranızda ilk hamileliğinde erkekti bulantım çoktu arada sabahları kusuyodum bunda da yine aşırı bulamtım var kusmam hiç yok ama bunda ilkine göre aşırı halsizdim 1 ay boyunca yattım ve çok bel ağrım oldu ama bulantı fln olarak birbirine yakın belirtiler yani cimsiyet kesin aynımıdır acaba farklı olma ihtimali oluyomu aynı belirtiler olunca