Benim 38+6 da suyum geldi yani 3 gün önce.
Doğum eğitiminde öğrenmiştik suyun rengi nasıl olmalı diye.Kakalı mı kakasız mı onu ancak suyunuz geldiğinde renginden anlayabiliyorsunuz.Su yeşil renkti yani kakalıydı.Doktorların bunu önden tespit edebilme imkanı yok.Ancak nst bebişin kalp atışında sorun olursa tahmin yürütebilirler ama malesef bunu tam tespit etmeleri mümkün değil.Öğrenmenin tek yolu suyun gelmesi