Bsrakaplan sen bu kadar stres yaparsan bebekte fazlasıyla etkilenir,bende ikiz bekliyorum bi bebeğimin suyu normal öteki bebeğiminki sınırın epeyce üstünde,ilk yediklerime içtiklerime yasaklr geldi,şekerli gıda meyve suları mandalina portakal havuç suyu şerbetli tatlılar vs,gerçektende bu saydıklarımı çok dikkat ederek yiyordum meyveler hariç,1ay su biraz azaldı ama sonra dahada yükseldi,sonra diyetisyen gittim,sonra endokronoloji kontrolüne girdim şimdi insülin kullanmaya başladım mecburen,o kadar diyete rağmen şeker düşmedi ve suyumda düşmedi,taki insülin kullanmaya başlayınca normal seviyeye geldi çok şükür,bende fazla stres şekeri artırdı çünkü senin gibi çok üzüldüm su fazla birşey olucak diye fazla şekerde bebeklerin suyunu artırdı otomatikman,daha bi sürü nedenleri olabilir her hamilelik farklı çünkü,ama ne olursa olsun stres bizi bebeği çok etkiliyor,Allah hepimize yardım etsin sağlıklı doğumlar..