Kızlar 34+1 haftalığım 3 gündür şekerim çok nasıl açlıklar yüksekti düzeltim tokluklar börek yiyorum pizza falan denedim hiç şekerim yükselmiyor acaba şekerimi bitti diye düşünüyorum küçücük birşey yedimde yükseliyordu bu aralar hiç yükselme olmuyor pizza yedim 1-2 parça 99 çıktı börek yedim en fazla 110 denemek için yedim şok oldum tadım bile yapamıyordum