guneykeremsmom Kızlar selamlar 34+5 haftalık hamileyim bebeğim böyle sanki telefon titrer ya öyle titriyor 1-2 saniye sürüyor bu 4-5 defa oldu anlam veremedim açıkcası yaşayan varmı hani sanki irkiliyor gibi
guneykeremsmom guneykeremsmom hıçkırık değil bu arada, hıçkırığı pıt pıt atıyor onu ayırt edebiliyorum zaten ikinci gebeliğim
crazyymom guneykeremsmom horon tepiyodur annesi 🤣 şaka bi yana normal canim merak etme çoğu bebekte oluyor tekme gibi düşün bi eksisi yok için rahat olsun🌸
Beyzaemraharel guneykeremsmom guneykeremsmom ben 29+4 deyim yaklaşık 2 haftadır aynısını yaşıyorum içimde baloncuklar patlıyo gibi
hamcokelek33 guneykeremsmom onun sebebini yanlış okumadıysam kordonuyla oynuyor diye okumuştum😂 gerçrkten titreme gibi oluyor,sanki gergin bir iple oynar gibi
Minimeee Evet aynısı bendede oluyor şuan 33+5 deyiz ama uzun süredir var dediğiniz gibi 1-2 saniye sürüyor bazen bir kere bazen bir kaç kere titriyor
guneykeremsmom Minimeee ya açıkcası yalnız olmadığıma sevindim sebebini merak ediyorum sizin toplam kaç defa oldu benim hamileliğim basından beri 4-5 defa yani aslında 30. Haftada ilk oldu ondan beri
Minimeee guneykeremsmom sayamayacağım kadar çok her gün oluyor diyebilirim bende çok araştırdım normal mi diye pek bir şey bulamadım başka yaşayanlarda olmuş formlarda gördüm
akkrn guneykeremsmom bende de oluyor hani insanın ni içi ürperir titrer ya bebekte de oluyor galiba bi ürperiyor gibi 😂
PakizEge guneykeremsmom benim oğlumda olurdu öyle sürekli olurdu dediğiniz gibi 30. Haftayı geçtikten sonra olmaya başlamıştı çok korkmuştum doktoruma sordum normalmiş çoğu bebekte olurmuş
___Ebruli___ guneykeremsmom 2 gündür bende de var o titreşim 28+3 haftalığız… İki hafta sonra muane günüm gittiğim de soracağım…
guneykeremsmom PakizEge oğlunuz sağlıkla doğdu değilmi? Ay ne bileyim insan nörolojik birşeymi diye korkuyor
Melissayda @guneykeremsmom ay bende de oluyor çok garip bir his titriyor resmen 00dan sonra 33 haftalık oluyorum 30dan beri var bu durum hıçkırık gibi kesinlikle değil o bir yerde sabit oluyor
guneykeremsmom Melissayda evet hıçkırık pıt pıt atıyor ayırt ediliyor bu bi anda titreme gelir üşüme gelir ya insana öyle değilmi? Bence normal ya coğu kişi yaşamış demekki olabilen bişey
PakizEge guneykeremsmom yok yok gayet sağlıklı bi bebek valla çok şükür rabbime 💖 korkma sende normal bişey bu gene de doktoruna sor için rahat etsin ❣️
guneykeremsmom hamcokelek33 ay öylemi oğlum napıyosun kordonu bırakk😅😅🥰 yeri daralınca herhalde oynayası geldi