@Papatyam2608 bugün gittim doktora canım benimde akıntı fazla ve sizinki gibiydi bu haftalarda artması normalmiş kaşıntı , koku , yanma vs yoksa problem yok dedi bana saydıklarım varsa enfeksiyon ya da mantar kaynaklıdır dedi. Bol bol probiyotik ye (yoğurt, kefir) koyu yeşil yapraklı sebzeler tüket dedi. Nbl gynobiotic kullandım 5 gün akıntısı azalttı benim olursa alıp kullanabilirsin dedi. (Doktorunuza danışın tabi bana iyi geldi size başka bir şey verir belki) 🥰🙏