BasakE bana da sağ böbrekte genişleme var dediler ama belki sizinki kadar büyük değildi bekleyelim kontrol edelim dediler bana çok sıkıntı olursa böbrek görevini yapamaz hale gelirse stent takarız demişlerdi,19 .haftada bu durum ortaya çıkmıştı şimdi 31 deyim çok şükür ilk gün çektiğim ağrıdan başka ağrım olmadı inşallah da olmaz doğuma kadar bu şekilde gideriz,zaten doğumdan sonra küçülüyormuş tekrar