31 haftalık gebeyim. Bebeğimin kafası kaburgalarımın hemen altında. Göbek deliğimin olduğu yerde ve üst kısmında aşırı hassasiyet oluştu. Doktorum sebebinin bebeğin duruşu olduğunu söyledi. Bir de hep dik oturmak zorunda kalıyorum. Yatarken de baya zorluyor. Böyle olup bir kaç güne düzelen oldu mu?