anneoluyorum1212 Hanımlar psikolojik ağrı yaşıyorum kendimi rahatsız hissediyorum. Kaygı korku atakları yaşıyorum çok fazla. Gebelikten önce ilaçlarımı bırakmıştım 15 haftalık olacağız yarın. Ne yapacağım ne önerirsiniz? Antidepresan kullanan var mı?
Busra2013 anneoluyorum1212 ben hic kulanmadim o ilaclari ama panik atak vs hersey var vende hic gitmedim doktora ilk kiizmin hamileliginde rahatim 3 yasinda 3 yil rahatim simdi 18 haftalik ikinci gebeligimdeyim basindan beri basladi istemedigim gebelikti depresyona girdim sonra anneme araba carpti yine tetiklendi bende rahatsizim parmagim acisa olcem diom kizim beni opse kesin olcem hissedio diom sacma sapan dusuncelerdeyim doktora 3 gun once gittim panik yaptim kalbim 130 cikti doktor rahatlamam icin bi ilac verdi daha kulanmadim ama nolur bilmiom😏
anneoluyorum1212 Busra2013 çok geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun herkesi. beni bir kaç olay tetikledi aslında çok rahattım. İnsan korkuyor ama nasıl atlatacağım diye de düşünmeden edemiyor. bu streste bebeğime zarar verecek diye korkuyorum. Kendimi çok çaresiz hissediyorum.
Busra2013 anneoluyorum1212 cok kotu bisey gercekten simdide teyzemin tansiyonu yukselmis oturdum nefesim daralio benimde yuksek diyorum
anneoluyorum1212 Busra2013 ilaç kullansak bir dert kullanmasak bir dert. Ne zor bir imtihan 🥹 bende psikolojik göğüs ağrısı falan da oluyor vücudumda ağrı oluyor
anneoluyorum1212 Busra2013 size ne tavsiye ettiler ? Ben henüz gitmedim doktora. Bir de şey var YouTube da izzet güllü var bana iyi geliyor biraz