Sym_123 Burcugorkemm evet yaptım.Ocak ayından beri ovülasyon takibi yapıyorum.Kısmet bu zamanaymış.Ekimde 3 aylıkken düşük yapmıştım.Bebeğimin kalbi durmuştu.
Sym_123 Dilsad Bir gün aralıklarla yaptım doktorum öyle söylemişti.Aslında önceki aylar günü gününe yaptığım testleri kâğıda yapıştırıp takip etmiştim.Bu ay olmuyor diye kağıda yapıştırmayı bıraktım.Hiç beklemediğim anda oldu 🤲🏻