BebegimVeBenn_ kbryzb hatta bende güvenemedim bariz çizgi çıktı bende sabahına kan verdim 1368 ile hamile olduğumu öğrendim
BebegimVeBenn_ ikiprensannesii_ 2. Günün gecikmesiyle aksam test yaptım çizgi çıktı 3. Gün gecikmeyle sabahına yani kan verdim çıktı
Busranur_mnts Evet ben kaset testle öğrendim silik çıkmıştı 4 5 saat sonra erken gebelik yaptim net çıktı adetin 33. Günüydü çok erken yapmak yanıltıcı olabiliyor
Siyahbeyaz_ kbryzb bende iki gün önce bu markayla ettim silik çıkardı doğruluğu ne kadar doğru bilinmez. İnşallah doğru sonuç verir