Nazli_3009 Kızlar doktorum folik asiti bıraktırdı herhangi bir takviye vermedi. 3 hafta sonra kontrole çağırdı o zaman takviye vereceğini söyledi şuanlık bir şey kullanma dedi siz nasıl ilerlediniz ? Ek takviyeye kaçıncı hafta geçtiniz ve ne kullandınız ?
Selenavci63 Nazli_3009 haftaya cumartesi kontrolüm olacak 12+5 olacağım folik asit bırakıp multivitamine geçeceğiz dedi doktorum
Miniminiminnos Nazli_3009 tam 12 haftada misiniz bıraktığınız da bende 9 olacam artık ilac içmekten skldm
BebegimVeBenn_ Nazli_3009 12 haftada kontrolüm vardı folik asıtı bıraktırdı D vitamini başlattı doktorum 4 gün arayla onu kullanmamı söyledi
Nazli_3009 Selenavci63 dün kontrolüm vardı 12+0 şuan bir şey kullanma folik asiti bırak 3 hafta sonra başlarız dedi bende emin olamadım aslında doktoruma güveniyorum ama bilemedim alıp kullansam mı diye
Tutuuu Nazli_3009 12de cinsiyyeti öyrene bildiniz mi? Benimde gelicek perşembeye randevum var 12 hafta olucak acaba öyrenir miyim ki cinsiyyeti
Ruumis Nazli_3009 12. Haftadan sonra multivitamin+ günlük d vitamini damla ve gyno ferro sanol içtim doğuma kadar devam edilecek dedi hala içiyorum
Eres26 Haftada folik asiti bırakıp elenatal 2 multivitamin Demir hapı D vit damlası Magnezyum başladık
Elif3419 Nazli_3009 11+5’de doktorum folik asiti bıraktırdı ve omega vitamin , d3K2 , magnezyum verdi
mavideniz9696 Nazli_3009 14. Haftadayım folikasit ve multivitamin karışımı bir şey var doğuma kadar kullanacaksın dedi ayrıca demir ilacı ve D vitamini de kullanıyorum
erikarpuz Nazli_3009 11. haftada folik asidi bırakıp omega demir ve d vitamini kullanmaya başladım uzun süre kullanacaksın dedi 3 hafta çok fazla geldi bana
Nazli_3009 erikarpuz evet bana da fazla geldi o yüzden bir tane almak istiyorum hangi marka kullanıyorsunuz