yesilanne97 Herkes kaynanasının ilgisizliğinden muzdarip, bende ilgiden bunaldım 😒 herseyi en ince ayrıntısına kadar düşünmesi ve benden hevesli olması beni bunaltıyor 😒😒
Htcgkn7301-- yesilanne97 Al benden de o kadar yumurta ye diyo her dakika yani sarisini yiyemiyorum dedikçe neyse gidiyorum yanına yemek ye yemek ye kafasına göre bsyler oruyo orsun bsy değil se ayy iste ne yapsalar batacak bize
Ela11 yesilanne97 al benden de o kadar keşke ilgisiz olsa benim çocuğumu benden daha çok düşünüyor gibi davranmıyor mu sinir oluyorum herşeyi en iyi kendisi biliyor
Krispiim16 yesilanne97 benim kaynanam sağolsun hevesiniz varsa yapın kızım diyor 😂😂 oda heves edip mama önlükleri eldivenler şapkalar falan alıyorlar seviyorum beğeniyorum zevklerimiz uyuyor uymasa bile allah razı olsun düşünüp alıyor giydirmem demiyorum asla şimdiye kadar beğenmediğim olmadı ama
yesilanne97 Htcgkn7301-- ya aslında her yaptığı batmıyor, ama fazlasıda bunaltıcı Allah razı olsun 13+1 im ilk öğrendiğimden beri ne bi yemek yaptım ne çamaşır ne ütü. Öyle gelip rahatsızda etmez. İşi yapar hemen gider. Yada haklısınız ya ne yapılsa bize batıyor 😂😂
yesilanne97 Ela11 herşeyi bildiğini iddia etmiyor, ama çok sevicek gibi, açıkcası bende cocuğumun babaannesiniçe düşkün olmasını istemiyorum. Karnımdayken konuşuyorum bebeğimle ‘ annecim sadece beni ve babanı sevceksin babaanneyi sevmek yok diyorum 😂😂😂
yesilanne97 Krispiim16 hayır canım aldığı ettiği şeylere değil benim kaynanamda zevklidir alabilir istediğini, ben manevi olarak, onı yediririz bınu yediririz bunu yasaklarız tarzı şeyler
Ebru3435 yesilanne97 kız Allah seni napmasın 😃😃 ne güzel keşke bizlede böyle ilgilenseler 😃😃🙄 ben gurbetteyim kendi anam diyorum hep 😒
Saratln yesilanne97 Aynısı bendede var.. Fazla ilgiden nefret ederim annem beni çok sever ama böyle çok fazla ilgiyle bunaltarak büyütmedi beni.. Ama kaynanam sürekli aramamı istiyor cevap vermesem eşimi arıyor bende aramayı konuşmayı sevmem pek yalnızlığı seven bir insanım..Yarıyılda onlarda kaldık arkadaşlarıyla yürüyüş yapıyorlar sabahları bende 10haftalık hamileyim halsizlik mide bulantısı çekiyordum ilkine ben gelmeyeyim dedim ertesi gün birdaha deyince kırmak istemedim heves ettiğini biliyorum çünkü hiç kızı yok neyse gideyim dedim. Bir saat soğuk havada yürüdükten sonra çok kötü hissetmeye başladım hemen dediği ilk şeyde oğluma söyleme yürüyüştem olduğunu; çünkü eşimin tepki vereceğini biliyor ve korkuyor. Acayip acayip tavırları var ben orda ağrıdan ölüyorum sen bana ne diyorsun. Nasılsın dediğinde ağrım var diyorum bişey olmaz çokta üzerine düşme dedi bir hafta sonra kahverengi kanamam olmaya başladı. Artık kimseyi dinlemiyorum..
Irmyldm9 Saratln. Seninkide cinsmiş canım Allah yardımcın olsun, bende arkadaş gibi fazla ilgiden muzdaribim.💁
Yademim yesilanne97 size de yaranılmıyor ne guzel işte ... düşünüyor seni Hakkını yemeyın , annen bu ilgiyi gösterseydı yıne bıkacak mıydın🙄
Asyatugba yesilanne97 aynen bende senle aynı durumdan muzdaribim cnm zaten aramız iyi degil küs gbi bir şeyiz kaynanamla birde o durumda geliyo bebek nasil hareket ediyormu hossediyormusun tatlı ye hareket etsin sunu ye bunu ye demezmi çıldırtıyo beni zaten küsüz yüzsüz yüzsüz bide gelip boguyo insanı kaynana bozuntusu😠