Aradaşlar reglime 4 gün var. Miratech diye kaset testi kullandım sizce gebelik var mı
Gizem3598 hemen çıktıysa var bence markayı bilmiyorum ama 🥰
Gizem3598 hayırlı olsun benim de böyle oldu silik adete 4 gün kala kanda çıktı 🙏
Gizem3598 Hayırlı olsun var gözüküyor. Kan verip netleştirin. 🥰
Canım var gibi gözüküyor yarın direk kan tahlili ver 🤩
Vsr canım bir de erken gebelik testi yap benim de böyleydi
Var canım
Maalesef arkadaşlar regl oldum yalancı pozitifmiş