Arkadaşlar merhaba , şu an 14. Haftalık gebeyim. 3 gündür geçmek bilmeyen deli gibi bir kaşıntım var sizlerde de oldu mu. Doktoruma ulaşamadım . Travazol veya benzeri kremlerden kullanan varsa bana da bilgi verebilir mi? Nasıl geçecek bu uyku uyuyamıyorum 🥺