Normalde dünyaları da yesem kilom sabitti hep 55 kg idim. İlk doğuma 65 kg ile girdim 10 gğn sonra 55 e düştüm hatta bi ara 51 e kadar düştüm koşturmaktan.. şimdi ikinci doğuma da aynı 65 kg ile girdim 10 gün sonra 57 ye düştüm. ama iki ay içinde verdiğim kiloları aldım ve 65 oldum. 4 ay geçti hala 65 im. Göbeğim yok göğsümün altından başlayıp karnımın altına kadar hamile göbeği gibi göbeğim var. Bu nasıl gider kızlar :( cidden moralim çok bozuk :( hem diyet hem korse hem spor işe yarar mı ne yapacağım daha 30 yaşındayım