mucizebs geçmiş olsun , benimde 2 gündür tansiyonum yükselmeye başladı büyüğü 12/13 küçüğü 8/9 geliyor doktorum tahlil istedi bugün idrarimde protein kaçağı var mı diye kontrol etmek için 33+5 haftamdayım, tansiyonumu takip etmemi istedi ki eğer 14/9 gelirse hemen acile gitmem gerektiğini söyledi .