dolunaylodos 17+4 günlüğüz ve tahmini doğum Eylül sonu ekim başı gibi olacak siz başladınız mı alışverişe? Neler aldınız
hayalperest2310 dolunaylodos sadece bir battaniye bir takım elbise aldım haftalar aynı ilk bebeğim kız bu da erkek bebek arabası vs var indirim oldukça alıp bırakırım kızımda çok şey almadım zaten ihtiyaç oldukca sipariş verdim çok da iyi oldu fazlalık olmadı en azından 🌸🥰
Morrinah Eylül başı bizim de 20+5 iz arabası ile beşiğini aldık tek tük zıbın çıtçıtlı başka da bişey almadık açıkçası