Kızlar merhaba 20 haftalık gebeyim 19.haftadan itibaren kasiklarimda ve rahmimde ağrı oldu doktor normal demişti iki gün önce 4 saatlik bir araba yolculuğu yaptım ondan hemen sonra iki gündür ağrı şiddetli olmaya başladı büyüdüğü için ağrı normalmi sizce