Diş ağrısı çok kötü ben dayanamadım kırık 20lik disim vardı bugün çektirdim şimdilik normal acisi var, onay verirse bence yaptırın çünkü ilerledikçe yaptiramama durumu olabilir. Ben çok araştırdım anestezi bisi yapar mı ama hamileler için kullanılan anestezi varmış oyle yardımcı oluyorlar. Çok geçmiş olsun size🎀