Merhaba iyi günler doktora gittiğimde rahmimin kalp şeklinde olduğunu öğrendim ve ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı şuan 2.hamileliğimdeyim 3 buçuk aylık doktor erken doğum riskin ve sezaryen doğum olma ihtimali var dedi bu durumda olan ve normal doğum yapan var mı cevap verirseniz sevinirm sezaryenden korkuyorum açıkçası iyileşme süresi vs