redflowers Progestan fitil kullanip kaçıncı haftada Doğum yaptınız? 27 haftalık hamileyim 22 haftadan beri kullanıyorum 1 bucuk kutum daha var merak ettiğimden soruyorum ☺️
Tutuuu redflowers ay ben 11+1 haftalığım 7ci haftadan kullanıyorum. Doktorun yaklaşımına bakarsak galiba sonuna kadar kullanıcam. Erken doğum filan mı yaptırıyo ?
Guzel_bebem redflowers kızımda kullandım 35 haftalık doğurdum bunda bakalım inşallah 35 haftaları görürüm inşallah, 🤲🏻
redflowers Guzel_bebem benim ilaçlar tam 3 kutuydu 1 tanesi bitti en sonu da 35. Haftada bitiyor diye hesapladım 22de başladım 90 taneydi 34+6 da bitiyo ilaci bırakır bırakmazda doğurmam herhalde 😀
redflowers Guzel_bebem inşallah görürüsm canım Rabbim zamanında sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Guzel_bebem redflowers amin inşallah canım hamilelerin duası kabul olur banada dua eder misin ismin kader 🤲🏻🌸 çok sevinirim
PakizEge Haftada kanamam olmuştu 1 ay kullandım oğlum 40. Haftada hala gelmediği için sezeryan olmuştum
redflowers Tutuuu erken doğum riskine önlem amaçlı benim rahim ağzım sinirda çıktı o yüzden kullanıyorum
seher3334 redflowers 3 gündür kullanıyorum ben kanamam var malesef Düşük önleyici iğnede vuruldum umarım bebeğim benimle kalır
redflowers seher3334 inşallah canım çok dua et Allahıma ben her gece dua ediyorum Rabbim kimseyi evladıyla sınanasın 🤲🏻